Cover von Marketing for Social Change wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Marketing for Social Change

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Boyd, Drew (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Aligning your company's marketing with a good cause can both bolster your company's reputation and help to make the world a better place. In this course, join Drew Boyd as he shows chief marketing officers and senior marketers how to implement and test different communication styles, and how to get a cause marketing program working at their organization. Drew covers picking a cause and nonprofit or other organization to partner with; leveraging multiple external and internal channels to promote a cause; and creating the right digital platforms for customers to share their experiences. He also explains how to measure your cause marketing results.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Boyd, Drew (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:37:22.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien