Cover von Creating Accessible Documents in Microsoft Office wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Creating Accessible Documents in Microsoft Office

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Shaw, Glenna (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

This course shows how to make accessible Office documents in Word, PowerPoint, and Excel. Accessibility expert Glenna Shaw begins by describing what it's like for those with visual, hearing, or movement impairments to experience regular Word and Excel files and PowerPoint presentations. Glenna goes through the essential steps of creating documents that are accessible to all-those using assistive technology and those not-including applying useful headings, formatting tables for ease of use, naming sheet tabs in Excel, using slide layouts and following z-order in PowerPoint, and adding captioning to presentations.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Shaw, Glenna (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:25:18.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien