wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Learning Amazon Connect: Create and Manage a Contact Center
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Bloy, Daniel (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2018
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Amazon Connect is a self-service, cloud-based contact center service. The self-service graphical interface in Connect makes it easy for non-technical users to build personalized and natural customer journeys, create routing logic, and track performance metrics. This course is designed to cover the essentials of Connect-the benefit it offers, the steps to create a Connect instance, and the process of routing calls. It is designed for operational managers, architects, and IT professionals who want to established cloud-based contact center. Instructor Daniel Bloy covers building team structures, assigning roles such as supervisors and agents, using the built-in reporting tools, and integrating with Lambda and DynamoDB for data collection. Plus, learn how to build, publish, and integrate a LEX chatbot for a conversational customer experience.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2018
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
01:42:37.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien