Cover von Agile Marketing Foundations wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Agile Marketing Foundations

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser DallaVilla, Chris (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

By adopting agile marketing principles, you can run projects that have a greater impact and improve over time. In this course, marketing expert Chris DallaVilla shares the relevant principles of agile marketing, and explains how to use this approach in your own organization. Chris goes over the core values of agile marketing, and shares different workflows that you can tailor to your organization. He also highlights how data plays an important role in validating your direction and strategy, as well as measuring results. Finally, he covers standard project management roles-and how they work in agile marketing-and shows how to create a backlog, plan sprints, and put together a marketing roadmap.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser DallaVilla, Chris (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:13:36.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien