Cover von Managing Brand Reputation wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Managing Brand Reputation

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Chan, Goldie (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Ongoing reputation management can take many forms. The key is to be organized, proactive, and attentive. In this course, B2C marketing expert Goldie Chan shares how to monitor and improve the reputation of your business''s brand. Goldie explains the basics of reputation management and how it compares to public relations. She mentions the places where reviews from customers can be found, and discusses what you can do to help boost the ratings. She shares how to respond to customer comments, whether their feedback was positive or not. Additionally, she talks about how marketing reputation management can be handled by one person or a team of professionals.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Chan, Goldie (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:27:30.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien