Cover von Print Production: Direct Mail wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Print Production: Direct Mail

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Witkowski, Trish (Verfasser)
Jahr: 2014
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

There is a strategic side and a practical side to direct mail. To get results, you need to pay close attention to both. After all, wouldn't it be a shame to put tremendous effort into a winning strategy and design, only to lose money on postal surcharges due to a careless formatting error? This course teaches members the most critical skills to planning and sending direct mail, from tips for staying on budget while "pushing the envelope" creatively, to navigating and implementing the US Postal Service's technical guidelines with ease. Author Trish Witkowski is a specialist in direct mail, and she'll help you plan and send engaging and cost-efficient campaigns that grab the attention of recipients the moment they open their mailbox.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Witkowski, Trish (Verfasser)
Jahr: 2014
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 02:10:27.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien