Cover von GMUNK's 3D-Rendered Geometric Art Series: Start to Finish wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

GMUNK's 3D-Rendered Geometric Art Series: Start to Finish

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Munkowitz, Bradley G (Verfasser)
Jahr: 2013
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

In this episode of Start to Finish, graphic designer Bradley G Munkowitz, known to his ardent fan base as GMUNK, lets us into his studio and reveals his process for creating op-art-inspired geometric prints. Learn how he uses a web app developed with code artist Marcin Ignac to divide simple primitives into complex multifaceted shapes, and then sends the results to Maya for shading, lighting, and rendering. It's a completely unorthodox use of this 3D toolset-but it's typical of GMUNK's work.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Munkowitz, Bradley G (Verfasser)
Jahr: 2013
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:12:58.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien