Cover von Learning to Write Marketing Copy wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Learning to Write Marketing Copy

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Lurie, Ian (Verfasser)
Jahr: 2014
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Copy is the heart and soul of almost every marketing endeavor. Get a great foundation for all your campaigns with this course. Ian Lurie shows how to write copy that tells your story and sells your product or brand. Learn about the different types of copywriting, the benefits of drafting on paper (yes, paper!), observing general rules, writing headlines, selling the page, and rewriting existing copy to optimize it for different outlets and platforms. Ian shows how to manage a copyediting team, a brand voice, and an editorial calendar.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Lurie, Ian (Verfasser)
Jahr: 2014
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:51:38.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien