wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Serving Customers in a Continuously Changing World
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Brownlee, David (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2021
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Customer service today brings new challenges, new protocols, and new attitudes. As a service provider, you must be prepared with solid solutions if you want to continue doing business in the post-COVID economy. This course provides advice for returning to work and interacting with the public, dealing with distribution problems, and handling aggressive customers. David Brownlee, bestselling author of Rockstar Service, Rockstar Profits, helps you tackle these issues and provide extraordinary customer service. Discover how to implement new safety protocols, deal with upset customers, and deliver world-class service despite the challenges around you.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2021
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
00:32:36
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien