Cover von Journey Mapping: Case Study in Action wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Journey Mapping: Case Study in Action

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Walters, Jeannie (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Customer journey maps can be a powerful tool for businesses, offering a clear view into the customer''s true experience with a brand, service, or product. In this practical sequel to the introductory course, instructor Jeannie Walters walks through creating an actual customer journey map from start to finish. Jeannie covers each step, including setting goals, gathering data, facilitating a journey mapping workshop, interviewing customers to validate the map, and more. Along the way, she offers plenty of tips and techniques to help focus the process and move your team toward an actionable goal. The course wraps up with ideas for presenting and sharing the completed map, leveraging the findings, and other ways to use this important tool.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Walters, Jeannie (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:47:11.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien