Cover von Learning Particle Flow in 3ds Max 2013 wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Learning Particle Flow in 3ds Max 2013

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Bradley, Brian (Verfasser)
Jahr: 2013
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Particle Flow is a sophisticated nonlinear, event-driven particle system that is an integral part of the VFX toolset in Autodesk 3ds Max. Join Brian Bradley as he shows you how to start creating great looking animations and simulations with Particle Flow. Review the basic components, harness the power of its ready-made flow types like Preset and mParticles, and then learn to adjust operators to change the look, logic, and behavior of particles inside your flows. Finally, see how to put it all into practice by building your own rain, splash, and drip system from the ground up.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Bradley, Brian (Verfasser)
Jahr: 2013
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 03:32:09.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien