Cover von The Marketing of Cool wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

The Marketing of Cool

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Richardson, Curtis (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

In this course, YouTube star Curtis Richardson uncovers the building blocks of "cool" as it relates to business and marketing. Curtis explains what "cool" is, where it comes from, and how businesses are working to use it to sell to consumers. He shares insights about the importance of marketing that showcases how you''re different. He also discusses the value of offering a type of exclusivity. Additionally, Curtis covers the importance of knowing your audience by learning about demographics and he provides a formula to get you well on your way to leveraging "cool".

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Richardson, Curtis (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:30:58.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien