wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Customer Insights and Consumer Analytics for Organizations: Concepts
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
DallaVilla, Chris (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2019
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Due to the web and social media, customers have more control than ever. In today''s business landscape, companies in both business-to-business and business-to-consumer verticals are adjusting to a new reality in which user information abounds. This means realigning the customer interest as the center point in making important decisions-which, in turn, requires a new set of skills. In this course, learn how to use customer insights and consumer analytics to better understand and address your target audience''s needs. Instructor Chris DallaVilla helps executives and members of organizational teams get up to speed on best practices for processes and procedures, driving target outcomes, establishing infrastructure, and defining policies for data privacy, security, and ethics.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2019
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
01:09:15.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien