Cover von Introduction to Social Media Strategy wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Introduction to Social Media Strategy

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Madecraft, (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Social media never stands still and neither can a social media strategy. In this course, veteran marketer and Silicon Valley top voice Anke Audernaut demonstrates the most up-to-date approach businesses are using to find new customers and grow their brands. Learn how to plan a social media presence, properly participate on social media channels, and create a robust content plan. Additionally, Anke walks through how to build a following and manage customer interactions, and explores when and how to advertise. This course was created by Madecraft. We are pleased to host this content in our library.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Madecraft, (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:49:22.00
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Audenaert, Anke (Mitwirkender)
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien