Cover von UX Research: Going Guerrilla wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

UX Research: Going Guerrilla

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Stockwell, Amanda (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

The importance of user experience (UX) research is undeniable. Anyone wanting to create a compelling, easy-to-use digital product needs to examine what their users want and need. But what if you lack the time or resources to devote to full-blown UX research? In this course, join Amanda Stockwell as she dives into an efficient UX approach that's perfect for such a situation: guerrilla research. Amanda covers the fundamentals of conducting UX research in a guerrilla fashion, explaining what this approach entails and when to opt for it. She goes over the basics of planning and running guerilla research sessions, as well as common pitfalls (and how to avoid them). Upon wrapping up this course, you'll have the tools you need to help your UX team go guerrilla.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Stockwell, Amanda (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:26:06.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien