wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
De-Escalating Intense Situations
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Golden, Myra (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2019
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Nearly every customer service professional has encountered a livid customer. These individuals may yell, curse, or forcefully disagree with a policy that you must enforce, but can't control. Such situations are unquestionably tough, but-with the right approach-you can consistently de-escalate the tension. In this course, instructor Myra Golden shares strategies for defusing intense situations, providing practical approaches that can help you calm angry customers. Myra goes over what often causes situations to escalate, and shares practical steps you can take to prevent an escalation. She also provides tips that can help you reframe conversations, manage expectations, handle customers who ask for your supervisor, and more.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2019
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
00:49:33.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien