Cover von Marketing Analytics: Setting and Measuring KPIs wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Marketing Analytics: Setting and Measuring KPIs

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Taylor, Michael (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Want to make more data-driven decisions? Learn how to set and track key performance indicators (KPIs) using Google Analytics. In this in-depth course, instructor Michael Taylor details how to set up your KPIs, as well as ensure that you''re using the right KPIs for your business. Michael goes over how to import dashboards to measure your KPIs and keep track of relevant data. He explains how to implement event tracking, familiarize yourself with the different stages of the marketing funnel, and map your own business''s funnel. Plus, he shows how to use indicator metrics as KPIs when you don''t have enough data; relate what you can measure back to actions you can take to achieve your goals; and determine which KPIs to track for six common business models.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Taylor, Michael (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:35:01.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien