Cover von Social Media Marketing Foundations wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Social Media Marketing Foundations

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Honigman, Brian (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Social media dramatically altered marketing by allowing businesses to directly engage with customers and vice versa. Brands that stand the test of time will use these platforms to create fresh connections and build long-term loyalty. In this course, you can learn the basics of social media marketing. Instructor Brian Honigman-a top marketing consultant-explains why making an investment in social media can benefit your business. He shows how to define your audience and craft a social media strategy focused on your organization''s goals. He also teaches you how to communicate effectively on leading social networks such as Facebook, Instagram, and Snapchat; drive results with paid ads; and measure your success.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Honigman, Brian (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:52:28.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien