wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Designing an Authentic Brand
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Ahrens, Justin (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2020
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
An authentic brand is a powerful brand. It knows who its audience is, what they want, and how to reliably deliver it. When branding doesn't have to try hard or fake anything, its sincerity can rise above the clamor. In this course, learn how to develop, maintain, and evolve an authentic brand. Instructor Justin Ahrens explores the research and processes that go into finding your brand's focus. He goes over the building blocks of a successful brand-one that can not only deliver on its promises, but also live its values. Plus, learn about identifying your brand's personality, what authenticity means to your customers, and the power of consistency and truth.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2020
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
00:49:29
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien