wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Cloth Simulation: 3ds Max
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Bradley, Joel (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2014
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
The Cloth system in 3ds Max allows you to create realistic garments and fabrics, from T-shirts to tablecloths. This course, from author Joel Bradley, provides a deep dive into cloth simulation in 3ds Max, giving you the information you need to tackle your own project. Joel examines the effect of scale on cloth behavior, the impact different mesh subdivision types can make on your model, and the function and options behind the Cloth modifier, the heart of the Cloth system. He also shows how to set up and control behaviors like bend and curve, U and V Stretch, Density, Thickness, and Friction. Plus, discover how to work with groups and constraints and create effects like wet cloth and tearable cloth. This course was created and produced by Joel Bradley. We are honored to host this content in our library.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2014
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
03:20:43.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien