Cover von The Science of Logo Design wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

The Science of Logo Design

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Lidwell, William (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Logo design requires artistry, but did you know your logos can also benefit from science? In this course, William Lidwell introduces the whys behind well-known guidelines, and even debunks a few outdated design myths along the way. He reviews the four principles that make a logo ARMM'd for use: attention, response, meaning, and memory. By using these tips, you can bring scientific rigor to your logos, and start designing on evidence-not industry hearsay. This course was created and produced by William Lidwell. We're pleased to host this training in our library.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Lidwell, William (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:41:52.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien