Cover von Marketing Foundations: Targeting wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Marketing Foundations: Targeting

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Wise, Luan (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Explore the world of customer targeting and how it can help you find and keep the best customers. In this course, marketing expert Luan Wise covers key concepts and practices that can help you use targeting to successfully connect with your audience. Luan discusses the unique characteristics of both business-to-consumer (B2C) and business-to-business (B2B) customers, what influences the buying decisions of these customers, and how to reach B2C and B2B audiences. She also covers buyer personas, explaining how to create and leverage personas in your marketing.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Wise, Luan (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:26:20.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien