Cover von Sales: Develop a Service Orientation wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Sales: Develop a Service Orientation

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Baxter, Robbie Kellman (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

A service orientation is a mindset in an organization-a culture more than a process. Not every organization benefits from a service orientation, but when sales and marketing are more important than the product specs, service becomes the differentiator. Great service can increase loyalty, revenue, and profitability. This course shows how to recognize if service is important for your organization and how to shift to a service-oriented sales culture. Strategy and marketing consultant Robbie Baxter also outlines the types of service-oriented selling and explains how to overcome some of the unique challenges involved.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Baxter, Robbie Kellman (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:10:47.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien