Cover von Learn Social Media Monitoring wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Learn Social Media Monitoring

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Social media can provide your company with a wealth of information about what your customers-and competitors-really think about your organization. In this course, learn how to incorporate social listening in your organization's marketing strategy. Join digital and social media strategist Martin Waxman as he explains how to set up your social listening dashboard, tune into the right online conversations, and use social listening to discover insights that could lead to new products and opportunities. He also covers how to use social listening for customer service, as well as how to identify issues and crisis situations where your company's reputation may be at stake.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:34:47.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien