wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Building Elearning Games in Captivate
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
McCune, Anastasia (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2015
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
The idea of "gamification" in elearning is exciting, but how do you implement gamification principles into actual courses? Adobe Captivate can help you implement game-like features that can make the learning experience feel like a real adventure. Here Anastasia introduces gamification principles such as escape, time limits, and the element of chance, and shows how to build activities using each principle in Adobe Captivate. She'll use features that come with Captivate straight out of the box, including variables, advanced actions, and JavaScript integration. The finished activities can be taken away and used individually, but as a whole create a larger comprehensive project. Either way, Captivate developers will end up with working examples they can use to make their projects more dynamic and engaging.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2015
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
02:50:27.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien