Cover von ZBrush: Rendering wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

ZBrush: Rendering

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Ingrassia, Michael (Verfasser)
Jahr: 2016
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Take your ZBrush projects to the next level. Learn how to refine your models in programs like Maya and Photoshop. In this course, Michael Ingrassia walks through several ZBrush rendering workflows for modifying the shape of a model and exporting texture maps for painting outside of ZBrush. First, find out how to export elements for UV layout in Maya or use UV Master to lay out UVs right in ZBrush. Then learn how to export texture maps for refinement in Photoshop, where you can adjust colors, hand-paint texture, and add filters and effects. Chapter 3 shows how to adjust the overall shape of your model in Maya and reassemble the final sculpt back in ZBrush.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Ingrassia, Michael (Verfasser)
Jahr: 2016
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:49:51.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien