Cover von Social Media for Graphic Designers wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Social Media for Graphic Designers

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Glitschka, Von (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Discover how to facilitate your creative communication with the aid of the top social media platforms. In this course, Von Glitschka breaks down how to use key features on Instagram, Facebook, LinkedIn, and other platforms to showcase your work, share your creative workflow, and generally grow your online presence. He talks about writing engaging posts on LinkedIn and reviewing audience insights to assess a post's performance. Plus, learn how to write posts to extend your reach on Facebook, find and engage with potential clients on Twitter, use geo-tagging and video on Instagram, and share your work on Behance. This course provides you with a solid introduction to these key platforms so that you can start building a social strategy designed to increase your brand awareness, and help you build a larger client base.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Glitschka, Von (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 06:18:55
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien