wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Social Media Marketing: Strategy and Optimization
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Waxman, Martin (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2020
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Learn a three-step recipe for optimizing your social media marketing mix. Get a fresh perspective on your content, your choice of platform, and your strategy. Join digital communication strategist Martin Waxman for this illuminating short course that will get even the most experienced marketers out of a social media rut. Learn how to analyze what's working-and what's not-with SWOT analysis, and adapt your plan to capitalize on your strengths. Then Martin reviews the latest developments on Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Snapchat, and TikTok, so you understand how to position your brand correctly on each platform. Plus, learn how to turn strategy into action and create paid and organic content and stories that connect.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2020
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
00:54:57.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien