Cover von Content Marketing: ROI wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Content Marketing: ROI

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Honigman, Brian (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Content marketing campaigns with blogs, videos, and podcasts can help you connect with your audience in a meaningful way-but proving the ROI of such endeavors is one of the toughest challenges facing marketers today. In this course, learn how to move beyond vanity metrics such as likes and page views to definitively prove how content marketing affects your bottom line. Brian Honigman highlights the major challenges to measuring the value of content marketing, and explains how to set up the right metrics and content formats for your reporting system. He also explains how to use this information to produce actionable insights and drive continuous improvement for your business.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Honigman, Brian (Verfasser)
Jahr: 2017
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:02:49.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien