Cover von Crisis Communication for HR wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Crisis Communication for HR

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Zundel, Catherine Mattice (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

When a crisis occurs, it''s critical for businesses to communicate with employees and share one strong, unifying message. HR plays a pivotal role-before, during, and after the crisis. In this course, HR consultant Catherine Mattice Zundel and APR specialist David Oates explain how to create a communication plan so you''re prepared when disaster strikes, share tips for communicating and coordinating work during an active crisis, and discuss how to follow up after the immediate danger is over. Follow along and learn how to keep your employees safe, ensure your culture remains intact, prepare for remote work and task reassignments, and provide necessary training and resources to keep your organization moving forward during challenging times.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Zundel, Catherine Mattice (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:29:14.00
Beteiligte Personen: Suche nach dieser Beteiligten Person Oates, David (Mitwirkender)
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien