Cover von Modeling a Character in 3ds Max wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Modeling a Character in 3ds Max

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Kittleson, Ryan (Verfasser)
Jahr: 2011
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Modeling a Character in 3ds Max with Ryan Kittleson covers the process of designing and building a 3D human character that can be used for feature film, broadcast, and games. The course begins with an overview of the 3ds Max tools and techniques used in character modeling, and how human anatomy is represented using 3D geometry. Once this foundation is in place, the rest of the course goes step by step through the actual process used to model a simple human character from the ground up, including facial features, musculature, and details such as hair and clothing.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Kittleson, Ryan (Verfasser)
Jahr: 2011
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 04:31:20.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien