Cover von Gaining Internal Buy-In for Elearning Training wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Gaining Internal Buy-In for Elearning Training

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Pangarkar, Ajay (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Management approval and support is key to any training program''s success. If you want to incorporate elearning, you must gain buy-in from the senior leaders at your organization. In this course, Ajay Pangarkar explores methods for communicating the benefits of elearning within a corporate training program. Ajay explains how to identify the primary stakeholders at your organization and anticipate their questions and expectations. In conclusion, he shows how to address employee concerns and leverage the RADAR model to build consensus.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Pangarkar, Ajay (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:16:17.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien