Cover von Designing a Print Ad wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Designing a Print Ad

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Smallish, Craig (Verfasser)
Jahr: 2014
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

A successful print ad campaign entices the reader visually, and then delivers on its promise with a compelling message. This course details the process of constructing ad layouts for print-emphasizing the importance of visual hierarchy and how the power of composition can embolden your underlying campaign message. Using a client brief for the Landon Hotel brand, Craig Smallish explores three creative concepts and then takes the most successful concept through the complete development process, from obtaining reference material to refining the layouts. Along the way, you'll learn how to produce rough thumbnail sketches; select photos, illustrations, and typography for your design; and balance the contrast and placement of assets. Plus, learn tips for presenting your print ad campaign ideas to your clients.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Smallish, Craig (Verfasser)
Jahr: 2014
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:40:28.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien