Cover von Calculating the Value and ROI of Customer Service wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Calculating the Value and ROI of Customer Service

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Cleveland, Brad (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Understanding the value of customer service, and being able to measure that value, will empower you to demonstrate return on investment (ROI) for your organization. Learn how to quantify the value of customer service, then dive into methods that apply to your unique environment. This course is designed to provide a perspective on this multifaceted topic and equip you and your team to make decisions that are right for your customers and your organization.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Cleveland, Brad (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:12:12.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien