Cover von Customer Service: Call Control Strategies wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Customer Service: Call Control Strategies

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Golden, Myra (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Customer service calls can sometimes get out of control. Upset and overtalkative callers take time and energy away from other customers and tasks. This is where practical call-control strategies come into play. Join customer service trainer Myra Golden as she explains the reasons customer calls get out of hand, and introduces simple strategies to get you back in control. Learn how use a limited response, take control with close-ended questions, assert your way out of a bad conversation, and practice proactive call management so customers feel heard. You'll leave the course with a variety of actionable tips to turn long, problematic phone calls into polite and efficient interactions.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Golden, Myra (Verfasser)
Jahr: 2019
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:23:18.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien