Cover von Empathy for Customer Service Professionals wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Empathy for Customer Service Professionals

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Golden, Myra (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Customer service people may answer questions accurately and resolve problems swiftly, but the interaction can still end badly if a customer doesn't feel positive. Learn about how practicing empathy-building a connection-makes customers feel cared about and creates rapport. Instructor Myra Golden shares three keys to empathy in customer service and reveals how to use empathy to put customers at ease and reduce callbacks. Learn about how to use empathy to your advantage with difficult customers. Plus, if genuine empathy is challenging, Myra shares a formula for conveying empathy even when it doesn't come naturally.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Golden, Myra (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:20:34.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien