Cover von Public Relations Foundations: Media Training wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Public Relations Foundations: Media Training

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Breakenridge, Deirdre (Verfasser)
Jahr: 2015
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

With traditional media outlets, 24-hour news sites, Twitter, and Facebook all competing for attention, getting your message broadcast-and received-the way you want can be tricky. In this course, PR expert Deirdre Breakenridge identifies the qualities of a good media spokesperson, what to expect from interactions with journalists, how to enhance your message with stats and sound bites, and how to cater your delivery and message to specific media channels and audiences. Watch the mock interview at the end of the course and see Deirdre's techniques and strategies in action.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Breakenridge, Deirdre (Verfasser)
Jahr: 2015
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:25:29.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien