wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
B2B Foundations: Social Media Marketing
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Wise, Luan (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2018
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Studies show that many companies consult social media to research the products and services they need to run their businesses. Platforms like Facebook and LinkedIn are great ways to introduce your products and services to potential customers. In this course, social media expert Luan Wise explains how social media marketing works within the business to business (B2B) context. Discover how to understand and communicate with the business buyer, who is often driven by budget and business requirements, not need or desire. Learn about the buying process, social selling, and content marketing, and explore the benefits of the five major platforms: LinkedIn, Twitter, Facebook, Instagram, and Google+. Luan also shares tips for creating a social media policy for your organization, and measuring your success.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2018
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
00:32:42.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien