Cover von CMO Foundations: Measuring Marketing Effectiveness (ROI) wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

CMO Foundations: Measuring Marketing Effectiveness (ROI)

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Boyd, Drew (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Marketing one of the most important investments a company makes to be successful. Measuring effectiveness is critical to keep the investment sound. Learn how to better understand your return on investment (ROI)-and make real-time course corrections to solve problems before they impact your business. Marketing professor Drew Boyd explains the most important metrics to track, strategies to measure them the right way, and the process for building a custom dashboard to view all your results in one convenient place. Plus, discover how to measure things that matter most to your overall development and effectiveness as a CMO.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Boyd, Drew (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:44:11.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien