wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium
Customer Service Strategy
Verfasser:
Suche nach diesem Verfasser
Cleveland, Brad (Verfasser)
Mehr...
Jahr:
2018
Verlag:
LinkedIn
Mediengruppe:
EMedien
Vorbestellbar:
Ja
Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download
Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet
Standorte | Status | Vorbestellungen | Frist |
Standorte:
|
Status:
Verfügbar
|
Vorbestellungen:
0
|
Frist:
|
Given fast-evolving customer expectations, every organization needs an effective customer service strategy to guide operations and decisions. Your service strategy is the bridge between the organization's vision and mission-and the decisions and actions that happen every day. Join Brad Cleveland in this course and learn how to develop and execute an effective customer service strategy for your organization and team. Learn the seven steps of the strategic planning process, involving vision, customer access, talent, processes, technology, investments, and innovation. Plus, discover how to put your strategy to work, measure its effectiveness over time, and make updates to keep your strategy current.
Keine Rezensionen gefunden.
Mehr...
Jahr:
2018
Verlag:
LinkedIn
Aufsätze:
Zu diesem Aufsatz wechseln
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung:
00:50:50.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache:
Englisch
Mediengruppe:
EMedien