Cover von Content Marketing: Blogging for Business wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Content Marketing: Blogging for Business

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

A distinctive, thoughtful blog can help you define your company''s personality-and even establish your organization as a thought leader. If you''re interested in starting a blog for your company, then this course is for you. Join marketing and social media expert Martin Waxman as he provides a solid platform and overview of the ins and outs of using a blog as part of a business marketing strategy. Martin covers all aspects of the process, including design and development considerations, setting up editorial guidelines, writing and optimizing your posts for SEO, promoting your content on social media, and establishing metrics that link to business outcomes.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Waxman, Martin (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 00:48:41.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien