Cover von Video Writing: Using Humor to Communicate and Persuade wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Video Writing: Using Humor to Communicate and Persuade

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Schulman, Roger S.H. (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

Anyone who uses video to communicate a business message of almost any kind can use humor to make that message go down smoother and stick longer. The trick is in knowing how to use humor precisely and effectively-or the laugh might be on you. In this course, join Oscar-nominated writer Roger S.H. Schulman as he covers critical concepts for creating videos that reach an audience with humor. Discover when humor is-or isn''t-appropriate to use in your messaging, explore objective and subjective comedy, and learn what type of comedy will best bolster your unique message. Plus, Roger spells out how to leverage humor in videos of varying lengths and budgets.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser Schulman, Roger S.H. (Verfasser)
Jahr: 2018
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 01:04:15.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien