Cover von Cinema 4D: X-Particles and Redshift Techniques wird in neuem Tab geöffnet
E-Medium

Cinema 4D: X-Particles and Redshift Techniques

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser McCauley, Ryan (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
Mediengruppe: EMedien
Vorbestellbar: Ja Nein
Voraussichtlich entliehen bis:
Download Zum Download von externem Anbieter wechseln - wird in neuem Tab geöffnet

Exemplare

StandorteStatusVorbestellungenFrist
Standorte: Status: Verfügbar Vorbestellungen: 0 Frist:

Inhalt

View intermediate and advanced methods used to build a scene using the Redshift workflow for X-Particles. Instructor Ryan McCauley demonstrates a complete project, building a scene using emitters, xpInfectio, and Explosia FX. He shows how to render the scene using elements of X-Particles data with user data nodes in Redshift. Ryan also walks through ways to speed up a workflow and lookdev using caching and VDBs to import the particle simulations, providing faster playback that maintains access to needed render data. Most of these methods transfer over to other particle systems, including built-in C4D particles, thinking particles, and Houdini simulations.

Rezensionen

Details

Verfasser: Suche nach diesem Verfasser McCauley, Ryan (Verfasser)
Jahr: 2020
Verlag: LinkedIn
E-Medium: content sample opens in new tab
Suche nach dieser Systematik
Suche nach diesem Interessenskreis
Beschreibung: 02:55:28.00
Suche nach dieser Beteiligten Person
Sprache: Englisch
Mediengruppe: EMedien